Příběh ředitele
Když mu bylo 8 let, musel odejít z Malého Tibetu do nížinné Indie. Bez kontaktu s rodinou, v cizím jazyce, klimatu a kulturním prostředí zde musel studovat až do svých 25 let. Po ukončení vysokoškolského studia se však vzdal lukrativního zaměstnání a rozhodl se být ředitelem školy v jejich vesnici proto, aby už nikdo nemusel zažívat podobně traumatickou zkušenost jako on.
Současná škola
Soukromá školase spádovou oblastí 3 500 obyvatel na 200 Km2 | 21 zaměstnancůz toho 14 učitelů | ||
250 studentůz toho 50 % dívek | 1,5 mil. Kčprovozní rozpočet v roce 2017 | ||
od 3 do 16 letjesle, školka, první a druhý stupeň | 1,4 mil. Kčinvestiční rozpočet v roce 2017 |
Plán rozvoje školy
Tamní obyvatele chtějí školu pro 350 dětí s takovým zázemím, jako je běžné u nás. Navíc chtějí, aby školní kampus byl šetrný k životnímu prostředí, vzdělání bylo dostupné lidem všech sociálních vrstev a děti byly moderně vzdělávány s vazbou k tradičním kultuře.
Co jsme dokázali z plánu realizovat
14 mil. Kčzáskaných rozvoj školy | z 80 na 250 se výšilpočet studentů naší školy od roku 2008 do současnost | ||||
Nejlepší studijní výsledky z okresuopakovaně dosahují naši studenti | Nové třídy a internátjsme postavili z plánovaného kampusu |
Platnost informací:
December, 2018