Benefiční cesty na rok 2024 najdete již na webu www.himalajskypatron.cz

Back to top

Krmič sociálních sítí

Tento úkol má několik rovin

  • rutina – spočívající vkládání obsahu na facebook;
  • rozvoj – a to začátek realsů a strategie a práce s Instagramem.
  • analytika – vyhodnocovat úspěšnost kampaní, dosah atd.
  • reklama – zadání reklamy

Zájemce o tuto pozici může dělat jenom jeden nebo dva body výše popřípadě všechny zaráz

Náplň práce:

  • Rutina
  • Házet na sociální sítě články, storýčka, a případně really
  • Článků vydáme v průběhu 6 až 8 měsíčně – je to vždy fotka, trochu textu a odkaz – je potřeba vložit a naplánovat (mezi ostatními příspěvky) a ideálně zadat reklamu
  • Storýčka vydáváme hlavně v průběhu letních prázdnin, kdy jsou lidi v Malém Tibetu a největší problém u nic vidíme že facebook špatně rozděluje storýčka a tak to děláme v externím programu
  • Rozvoj
  • Reeals zatím neděláme, ale máme moc obsahu, které pro realls jde využít a budeme rádi pokud se toho někdo ujme
  • Aktivní využíváme facebook, Instragram flákáme. Pokud by se člověk v této funkci chtěl ujmout nějaké smysluplné strategie
  • Analytika – hodilo by se nám vyhodnocovat úspěšnost kampaní na FB které mohou být v oblasti získávání nových himálajských patronů (pravidelných dárců), kampaní obchodu, kampaní na získání účastníků benefičních cest. Důležité je „udržet myšlenku“, jinak řečeno dlouhodobou evidenci všech kampaní a toho co si z nich umíme vzít.  
  • Reklama – budeme rádi pokud se někdo ujme zadávání reklamy

Časová náročnost:

  • Rutina: max 15 minut týdně v případě rutinního vládání článků
  • Rozvoj: pro rozvoj realsů a práce s Instragramem se to nedá říct :-)
  • Analýza: Stačí udělat analytiku max 3 krát do roka, když každá z analýz může vzít max 3 hodiny
  • Reklama:
  • Na jaře zadáváme 4 reklamu na obchod, a na podzim 3 reklamu na obchod,
  • jednou za dva roky zadáme reklamu na pravidelná dárce
  • V lednu a někdy v září zadáme reklamu na benefiční cesty do Malého Tibetu

Předpoklady:

  • Rutina: Někdo, kdo má rád sociální sítě a má s nimi již třeba zkušenost, ale není to podmínka.
  • Rozvoj: někdo se zkušenostmi a názorem na práci na sociálních sítích
  • Analytika: kdo se nebojí matematiky a používá sociální sítě
  • Reklama: buď by měl mít již zkušenosti nebo u toho zůstat dlouho a my jej to naučíme

Podmínky: čekáme že práce bude na dobrovolní bázi avšak pokud u toho zájemce zůstane dlouho můžeme se začít bavit o placené spolupráci

V případě zájmu:prosím napište na info@brontosaurivhimalajich.cz