Benefiční cesty na rok 2024 najdete již na webu www.himalajskypatron.cz

Back to top

Telefonicky poděkovat Himálajským patronům

Jednou za rok zavoláme patronům, poděkujeme jim za jejich podporu a u toho zjistíme, zda jsme v emailovém spojení a upozorníme jej na důležité novinky. Aby patron cítil motivaci v jeho dárcovství pokračovat je důležité udržovat s ním kontakt více způsoby, včetně telefonního děkování. Ideální je, když se na tuto funkci přihlásí himálajští patroni a takže patroni mohou děkovat patronům :-).

Proč je práce důležitá:

  • Telefonické poděkování je jeden ze způsobů jako doceňujeme Himálajské patrony. Taky ověřujeme, zda od nás chodí pravidelné emaily a nepadají třeba do spamu. Patron, který si nevšiml, že mu naše emaily chodí do spamu, nemůže mít radost z výsledků práce a dříve nebo později o něj přijdeme.
  • I když se snažíme předat výsledky pomoci patronům emailem, sociálními sítěmi nebo dokonce i pozornostmi poštou může se u některých patronů stát, že nemají Facebook, emaily jim chodí do spamu a nemáme jich adresu. Telefon se tedy z jejich perspektivy může zdát jediným vzájemným kontaktem v průběhu roku.

Náplň práce:

  • Zavolat Himálajským patronům, poděkovat jim, zjistit chodí naše pravidelné emaily, zodpovědět jim dotazy, které se týkají činnosti a pozvat je na akce, které plánuje naše organizace, popřípadě je podpořit v tom, aby našli dalšího patrona nebo zvýšili pravidelný dar.
  • Před rozhovorem je potřeba zkontrolovat, zda patronovy chodí pravidelné emaily, zda s ním již nekomunikujeme ohledně přerušení pravidelných darů, zda máme jeho poštovní adresu atd. Po skončení hovoru je potřeba zaznamenat proběhnutý hovor a to, co jsme se o patronovi dozvěděli zajímavého (třeba že nějaký další jeho rodinný příslušník je také patron atd.). Těm patronům, kterým jsme se nedovolali, je potřeba zaslat SMS.
  • Telefonování probíhá jednou za rok na podzim.
  • Telefonování je většinou dost příjemné a je kolem něho hodně pozitivních emocí na všech stranách.

Časová náročnost práce: 

  • Jeden dobrovolník si bere nejméně 30 lidí a více k obvolání. Nejvíce většinou 100.
  • 10 patronů obvolat trvá max. 1 hodinu (může to být i 30 minut). Například dobrovolník Luboš každý den přišel z práce a hodinku tomu věnoval a za týden obvolal 70 patronů. Prostě vaše zapojení může vzít od 3 do 8 hodin za vašeho listopadu.
  • Volá se jednou za rok na podzim (většinou listopad), všechny telefonáty by měli být realizovány v rámci jednoho měsíce.
  • Dobrovolník musí projít asi hodinovým školením o tom, jak evidovat informace o dárci a telefonátu. Dobrovolník musí mít přehled o činnosti a aktivitách neziskovky, což buď studuje v průběhu roku nebo si to musí při příležitosti telefonování nastudovat. 

Místo práce: Odkudkoliv s využitím vlastního PC a vlastního mobilu

Předpoklady:

  • Komunikativnost, ochota se bavit s cizími lidmi, schopnost empatie do dárcovy situace. Schopnost snést pozitivní nával dárcovy radosti z podpory.
  • Výhodou je, pokud bude dobrovolník je taky Himálajský patron nebo třeba absolvent nějaké benefiční cesty – může se to hodit při vcítění se do role dalšího dárce nebo v případě množství informací, kterými dobrovolník disponuje o činnosti naší organizace. 

Podmínky: Předpokládáme, že tato práce je dobrovolná.

V případě zájmu: Prosím napište na info@brontosaurivhimalajich.cz