Benefiční cesty na rok 2024 najdete již na webu www.himalajskypatron.cz

Back to top

Asistent(ka) ředitele

Ředitel je většinou zatížen spoustou drobných úkolů. Pokud by je někomu mohl delegovat, měl by více času na rozvoj organizace. Odměnou asistent(ky) může být kromě dobrého pocitu skutečnost, že je většinou přítomná co nejdříve u těch nejdůležitějších věcí.

Náplň práce:

  • Opravy v databází - zdvojené kontakty, dary, evidence propojení lidí atd.  
  • přesměrování dotazů poslaných na email „info“ na relevantního člověka
  • vyplňování formulářů pro úřady, hlavičkových papírů atd.
  • Vyplňování jednoduchých předvyplněných smluv
  • Úpravy v potvrzení o darech, vyřizování žádostí o změnu informací v databázi nebo změny v parametrech darů
  • Plánování zveřejňování obsahu a publikování kampaní na sociální sítě
  • Může to být odpovídání na emaily nebo zprávy na Facebooku o dobrovolnictví nebo benefičních cestách (nejčastěji to může být dotaz, jestli lidé mohou podávat přihlášky i po termínu nebo kde najdou více informací o dobrovolnictví)
  • Může to být odpovídání na rutinní komentáře na FB ve stylu „jak můžeme ničit jejich kulturu“ nebo „jak velkou máme výplatu“ atd.
  • … Popřípadě další úkoly …

Výše vypsané úkoly jsou příklady, co může asistent(ka) dělat. Neznamená to, že toto všechno bude muset dělat od prvního dne.

Časová náročnost práce: každý den trošku, třeba 10 minut denně. Je očkáváno že delegované úkoly mají být zpracovány co nejdříve - take že je potřeba být k dispozici denně nebo obden.

Místo práce: kdykoliv od svého počítače

Předpoklady:

  • Profesní způsobilost skoro žádná.
  • Úkol se bude hodit pro člověka, který má čas … ideálně někdo, kdo se nudí v práci.
  • Musí u toho zůstat delší dobu, ideálně pár let. Bude potřeba se seznámit se spoustou situací, a to bude trvat nějakou dobu.

Podmínky: očekává se, že výkon funkce bude na dobrovolnické bázi

V případě zájmu prosím napište na info@brontosaurivhimalajich.cz